oj

oj vad mycket klockan är! jag måste ju gå och lägga mig nu. Imorn ska jag följa med och handla skor med älsklingen, dansa och äta middag med älsklingen och hans mor så då måste jag ju vara pigg. Men jag kom hem för ett tag sedan och så var datorn på och jag som den bloggoman jag blivit kan ju inte låta bli att skriva några ord.

Jag fick en chock när jag kom in i badrummet nu på kvällen. Mamma och R har varit och köpt en ny toalettsits...den är blå med sjöstjärnor och snäckor på. Too much enligt min smak men det kan jag vänja mig vid. Problemet var att den ser alldeles för stor ut för toaletten, helweird ser det ut nu.

Nu är klockan halv fyra på morgonen och jag kan faktiskt inte vara uppe längre!

Kommentarer
Postat av: carro

Jo, det går bra.. Hittills i alla fall! :) Men så länge det är roligt så orkar man ju med att det är mycket, värre blir det ju när man måste göra alla tråkiga saker. Men det är dans varje dag för dig i skolan eller?

2008-10-19 @ 08:19:43
URL: http://carroooo.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, denna toalettsits måste man ju se :).



Dansa ine ihjäl dig nu vännen. Kram kram

2008-10-19 @ 09:41:51
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback