Pannkaka av hela smeten

Ibland är det här med att vara i par verkligen svårt. Det är inte så att jag skulle vilja vara utan, och jag är verkligen glad att jag alltid har någon att krypa ihop med när det behövs men dagar som denna blir jag bara trött. Det är svårt med kommunikation, den ena tror en sak och den andra en annan och så blir det bara pannkaka av alltihop. I vanliga fall gillar jag pannkaka men den här blev bara dålig.



Anledningen till att jag inte kollade på Sex and the City igår när jag låg hemma var att jag bara har ett avsnitt kvar. Det känns så sorgligt så jag vill inte riktigt kolla på det för då är det ju slut. Hemska tanke!

Idag hade vi examination i skolan, i dans. Improvisatorisk dans för att vara exakt. Det kändes som att det gick bra :) Imorgon ska jag sitta hemma hela dagen och skriva på ett tal om att samhället bör uppmärksamma fenomenet ätstörningar mer, så att flera kan få hjälp tidigare. Klurigt klurigt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Visst är det sorgligt!

Jag ha rän så länge halva boxen kvar ;).



Kommunikation är ALDRIG lätt!

kram kram

2008-10-08 @ 22:28:47
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback