Sending message

Nu sitter jag i skolan och ska maila Göran Hägglund om bättre vård för människor med ätstörningar. Jag undrar om han kommer att svara...och vad. Det ska bli intressant att se.

Ikväll ska ni få ta del av mitt nya liv i form av mat, mått och träning. Jag kan redan nu berätta att jag har startat bra i alla fall :)



Nu har jag mailat!!!
Jag mailade både Göran Hägglund och Maria Larsson som sitter i socialdepartementet.
Socialminister Göran HägglundÄldre- och folkhälsominister Maria Larsson

Här har vi dem! (bilder tagna av Pawel Flato)

Kommentarer
Postat av: Theodora

Men så söt du är, tack! Det är egentligen inte så svårt detdär med design, handlar bara om att ta sig tid och sätta sig in i det haha. Kanske kan hjälpa dig lite om jag får tid. (:



Åh, längtar tillbaka till Thailand som attan speciellt nu när det är så svinkallt ute, haha! Vilka blir det, bara du och Felix?



Fika, absoult! Snarast möjligt. (: Hur mycket jobbar du? Puss!

2008-10-20 @ 13:35:36
URL: http://theodora.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja vad ska man säga... den var söt men jag tror inte att jag skulle uppskatta den i mitt eget hem :).

Vill du ha en i 20 års present, hihi!

kram

Ps. jag börja får träningsvärk i rumpan :).

2008-10-20 @ 21:21:11
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback