Tack!

Tack till alla ni gulliga som bryr er om och stöttar mig när det är jobbigt. Det betyder otroligt mycket för mig och hjälper mig att se saker på ett lite ljusare sätt. Idag ska vi prata om allt som hänt, han och jag, så jag hoppas att nästa inlägg om detta blir positivt med hopp om en bättre framtid.

Speciellt tack till lilla Fny för allt stöd, till Bruce som egentligen inte ville höra men var en underbar lyssnare ändå, till Sara för att du visar att du verkligen bryr dig, tack till Marie för att jag fick hänga hos dig utan att berätta vad som försigår egentligen och tack till mamma som kom med alla de där bra tipsen som man behöver när man lugnat ner sig lite.

Så här glad blir jag att ni finns där för mig!

Kommentarer
Postat av: Marie

Så lit så, hoppas det löser sig med allt!!!

Du får hänga här näääääääääär du vill :).

Tack för trevligt sällskap!

Kram

2008-10-22 @ 22:36:09
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback