Trevligt

Igår var en trevlig dag, först jobbade jag och det kanske inte var så kul men resten var trevligt. Älsklingen kom till mitt jobb när jag slutade så åkte vi och bytte hans externa hårddisk som gått sönder sen åkte vi hem. Fanny kom över och åt middag med oss innan det bar i väg till Markus. Han bor i ett jättestort hus som vi var ensamma i. Vi hamnade i relaxavdelningen hela kvällen och satt och snackade och det var helmysigt.

Nu har jag gått upp för ungefär en timme sedan och käkat frukost. Jag borde verkligen verkligen städa mitt rum men det är ju så tråkigt. Och så borde jag öve på en koreografi som jag ska dansa senare idag. Jag försöker få tag på låten men det går inte så bra om jag ska vara ärlig.

Maten de senaste dagarna har det varit lite si och så med. Egentligen har jag väl inte ätit något dirket onyttigt förutom lite chips igår natt men jag har helt klart ätit fler kolhydrater än resten av veckan. Men men vad gör man? Jag får väl hålla igen idag och nästa vecka, det känns inte som ett problem :)

Daniel tog en massa kort under kvällen som jag hoppas få lägga vantarna på. Bland annat ett som jag tror blev fint på mig och flodis. Kommer jag över det så lovar jag att publicera det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback