Aj stackars mig!

Träningsvärk. Stel. Ont. Glad.

Det är nog de orden som beskriver mig idag. Jag har sjuk träningsvärk i hela kroppen, eller rättare sagt i halva kroppen, hela baksidan av kroppen. Det är knepigt det där med träningsvärk för det känns bra eftersomatt det bekräftar att man har rört på sig men det gör det så himla mycket svårare att fortsätta att röra på sig. Idag på dansen i skolan så skulle vi stretcha och jag kände mig ungefär som en 90-årig gammal gubbe, så stel var jag. Jag har till och med träningsvärk i halsen.

Trots all träningsvärk så är jag glad. Jag ska snart påmera dans. Jazz för att vara specifik. Det ska bli så himla kul, jag har längtat en massa efter att få göra jazzwalks :) hihi.

Vill tipsa om en väldigt begåvad sångerska som jag tror att de flesta redan har hört nånting om; Veronica Maggio!



Jag tycker att hon är jättecool, och hon låter inte som alla andra och det tycker jag kan vara uppfriskande.

Något annat som jag såg lite av idag var en amerikansk serie som heter "tell me you love me". jag tycker att den var väldigt oamerikansk på ett sätt då den visade saker som annars inte brukar vara med i amerikanska serier och filmer. Den handlar om olika par som har olika problem och de går hos en parpedagog eller vad det nu heter. Och så fick man följa alla paren. Andra avsnittet går ikväll på ettan eller tvåan. Ska bli spännande att se hur det utvecklar sig...

Nu ska jag på dans!

Kommentarer
Postat av: Mateo

Hon kommer hitt den 27 mars och jag ska ditt:)

2009-01-26 @ 01:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback