Hemmalyx

Om jag hade skrivit igår så hade rubriken varit Aj, ont! Men igår fungerade inte internet här hemma för bredbandsbolaget är bara skit. Först fungerar inte telefonerna och sen kraschar internet och min kompis har inte haft telefon eller internet som fungerat på hela sommaren. SUCK!
Idag så har jag inte ont längre :) så det känns inte som någon bra rubrik. Idag mår jag prima, min älskling kom hit igår kväll och sov över här, han drog till jobbet vid elva och då satte jag mig för att kolla på tell me you love me och äta lite frukost. Sen gick jag upp och tog ett långt, varmt bad med olja i så nu är jag alldeles mjuk och len. Jag har gjort en hårinpackning och rakat benen också så jag är mjuk som en bebis. Snacka om hemmalyx!



Förutom allt spamys här hemma så är jag så himmla glad för att två av mina vänner har funnit varandra (jag sa ju det!). Det är så mysigt med kärlek, speciellt när den är nyfunnen. Andras lycka gör mig så glad så glad. Och är det inte mysigt att ha någon att kura ihop sig med framför en bra film nu när höstmörkret börjar krypa allt närmare? Oavsett om det är en vän eller en älskling så känns det alltid bra att inte vara ensam.



Och appropå kärlek, hur coolt är inte det här frimärket? Om jag skickade brev så skulle det här helt klat pryda mina :) Man kanske borde börja skriva kärleksbrev lite oftare...

Något annat som gör mig glad idag är dans! Igår så dansade jag street, en helnajs koreografi med min lärare T i skolan. Den var soft och rolig på samma gång, och lite annorlunda mot det vi brukar göra.

Idag är det LOCKING!!!! Roligt! Jag längtar! Det var så himmla kul förra veckan så jag ser verkligen fram emot det :) Efter lockingen är det matpaus och sedan streetdance och till sist streetjazz. Yeah!

Idag gjorde jag veckans vägning och jag har inte gått upp något vilket känns bra. Först när jag börjar träna går jag alltid upp något eller några kilo innan kilona sakta men säkert börjar droppa av. Så nu känns det som att det är på vändningspunkten och till nästa vecka hoppas jag på lite lättare vikt. Jag har ju lite kakfett på magen att bli av med :) hihi.

Nu har jag matte att göra och en diskmaskin som kräver urplockning så här kan jag ju inte sitta hela dagen även om det vore trevligt.

Jag ska nog sätta på soundtracket till den här underbara filmen! Alla som inte har sett den borde sätta det ena benet framför det andra och ta sig till närmsta biograf för att se den. Den är BÄST!



Kommentarer
Postat av: thilda

hehe tack så mkt:P tacktack det känns bra måste jag säga:P kram

2008-09-11 @ 15:02:16
URL: http://thildaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback