Igår, idag

Igår: Dans
Idag: Dans

Jag gör samma sak varje dag. Samma men ändå så olika.
Igår var det balett, idag var det modern dans, ikväll är det jazz.
Roligt är det, och bättre blir jag.



Det märks att det är höst, jag känner för förändring. Jag vill förändra mig själv, färga håret, köpa nya kläder, gjöra något annorlunda. Det känns i hela kroppen att nu är hösten här. Förut på höstarna så brukade jag skriva av mig jobbiga saker. Jag skrev dikter. Men nu finns det inte så mycket jobbigt att skriva om så jag tror inte att det kommer att gå så bra den här hösten. Men det ska jag ju inte klaga på.

Det känns som att jag inte har någon inspiration att skriva idag så hur roligt det här inlägget blir vet jag inte. Fast jag skulle kunna skriva om en bik jag läst. Den heter baby sug och är en helskruvad bok om en tjej som bestämmer sig för att hon vill ha barn. Så hon och hennes man börjar försöka men det går inte så bra för dem och hon tar till allt knasigare metoder, allt från att stå på huvudet efter sex till att käka hormonpiller som hon blir knäpp av. Dessutom så får man fälja hennes singelkompis på en del speciella dejter. Boken var så pass rolig att ajg höll på att skratta högt i tunnelbanan så den rekomenderar jag för de som gillar chick-lit böcker.



I want you to know that I still love you

Even though you broke me down so many times
I still want you here in my life


You are my greatest fear and my only hope

You have all my love and my belief belongs to you

Still you can't trust yourself enough to love me back

It hurts


Every word from your mouth is a stab in my back

You don't know what you do to me

Because of you I end up crying on my floor

Every night screaming with pain


I want you to know that I still love you

I love the shadow and the memory of the person you once were

I love you because of who you are

My ......



Det här skrev jag för några år sedan och hittade när jag rensade upp på datorn, det får stå för saker jag inte kan skriva eftersom att jag inte har den inspirationen längre. Självklart så har den ett riktigt slut utan ...... men man kan ju inte hålla på och hänga ut folk sådär så ni får gissa.

Kommentarer
Postat av: carro

Hallå där! Ja, lägenheten är jättemysig och M blir nog en toppenbra Täbybo... :) Hur är det med dig då? Kram

2008-09-09 @ 20:56:04
URL: http://carroooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback