Nu hade jag fel

Igår så tipsade jag om en serie (tell me you love me) och jag sa att den gick på tisdagar klockan 22 men jag hade fel. Den går på onsdagar klockan 22. I första avsnittet så hade de en himla massa sex så vi får se om det kommer att vara så jämnt eller om det lugnar ner sig lite :)



Igår dansade jag jazz! Det var jätteroligt, vi var bara sju stycken och det var ganska skönt men jag antar att vi blir fler nästa vecka. Vi gjorde en ny diagonal med lyrisk jazz och en kombination som verkade rolig. Det var heljobbigt och jag tror inte att jag varit så svettig nånsin som då. Jag måste investera i ett par tunnare byxor att dansa jazz i det är ett som är klart.

Idag har jag haft en improvisationsklass som var spännande och rolig. Vi fick göra en massa improvisationsövningar, bl.a. låtsas att vi låg på en havsbotten och tog oss fram över den. Lite flummigt kanske men väldigt kul. Efter det hade vi en streetklass där jag skrattade så att jag grät. Min streetlärare har nämligen förmågan att se ut som en seriefigur, med kepsen på sné och allt, och så skulle vi göra en helful rörelse och hela situationen blev så komisk så att jag totalt bröt ihop av skratt och tårarna bara sprutade. Helt galet.

Direkt efter skolan jäktade jag till baletten, det var en hel del nya ansikten och massa nya, roliga övningar som var mer eller mindre jobbiga. Roligt var i alla fall ledordet. Efter klassen så träffade jag en massa trevliga människor så jag råkade sitta kvar på dansskolan mer än en timme efter att min klass hade slutat. Till slut så ringde mamma och undrade var jag höll hus egentligen och det var dags att bege sig hemåt.

När jag var hemma så ringde jag till älsklingen och hoppades på att han skulle vilja komma hit men icke sa nicke. Han ska upp och jobba redan klockan sju imorgon så det blev inget med det. Så nu sitter jag här i min ensamhet och bloggar. Ska nog trösta mig med lite Sex and the City så ska det nog bli bra igen ska ni se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback