Nytta

Idag har jag inte varit i skolan men mycket nytta har jag gjort ändå:

     - Jag har pluggat matte, flera sidor i boken faktiskt.
     - Jag har varit och handlat danskläder, deo, ansiktskräm, ansiktstvätt, babyolja och en present till min bror som snart fyller år (vad kan jag ju inte avslöja än).
     - Jag har läst både DN och lokaltidningen (vuxenpoäng till mig)
     - Jag har tittat på andra avsnittet av tell me you love me (som den här gången inte innehöll lika mycket sex, jag tror nog att det kan bli en intressant serie. Och man slipper ju all reklam)
     - Jag har träffat lilla Fny en snabbis i centrum.
     - Jag ha tagit hand om tvätten och disken. (Har inte hunnit städa men man kan inte hinna med allt...)

Det känns som en lagom lång lista. Dessutom ska jag snart iväg och ta två dansklasser så då får jag md träningen också. Hur bra som helst.

Om ni inte redan har gjort det så måste ni kika in klippet med den döde terroristen här under. Första minuterna är galet roliga och de sista minutrarna har sina stunder de också.

Nu ska jag gå och leta reda på ett par träningsbyxor inför min första street/lockingklass. Ska bli mycket spännande, rapport kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback