En sammanfattning

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, det har hänt så mycket och jag har tänkt flera gånger att det här ska jag skriva om på bloggen! men så har det inte blivit av. Och nu när jag väl sitter här så kommer jag inte alls ihåg allt som hänt sist jag skrev...knepigt.

Det som hänt under veckan är följande:

  - Fredag: Min underbara lillebror har fyllt år och han ska firas med släkten nästa helg. Jag jobbade på hans födelsedag vilket kändes väldigt trist :(

  - Fredag & Lördag: Jag har jobbat

  - Lördag: Min morbrors sambo fyllde 60 så vi var på en kombinerad födelsedags- och inflyttningsfest. De har precis flyttat till en stor villa på tyresö. Lite väl stor för två personer ikan tyckas men fritt val antar jag :) De hade hyrt in en kock som hade lagat en massa god mat och stod och grillade ute i trädgården. Hellyxigt!

  - Söndag: Jag har dansat en massa och efter raggan i söndags så kom min lärare till mig och berömde mig och sa att hon ville hjälpa mig att utvecklas ordentligt så att jag kan gå i en specialgrupp nästa år. Gulliga hon!

  -Söndag: Samma kväll så kom M och M över och jag, dem och älslingen hyrde en film som vi kollade på. Eller jag och älsklingen kollade. M och M hånglade mest för de är alldeles nykära :)

  - Måndag: Skolfotografering! Jag tror aldrig att jag har sett sur ut på ett skolfoto men i år kan det nog hända. Jag tog också ett löfte om att jag inte ska äta godis innan vi åker till thailand den 19e december.

  - Tisdag och Onsdag: Dans! Efter baletten i onsdags (igår) så sa min balettlärare att hon ville flytta upp mig till en svårare grupp :) Yay! Tyvärr så kan jag inte gå den gruppen för den är så tidig :( Men det är ändå positivt tycker jag!

  - Onsdag: Jag har fått benhinneinflammation :( Så jag har badat varmt och har både knästrumpor och benvärmare på mig, behandlar med antiinflammatorisk salva och hoppas på det bästa. Fan fan fan!!!

  - Idag (torsdag): Har gått ner i vikt sen förra veckan! Yeah vad jag är bra :)

Imorgon ska jag har muntligt prov i Matte C men det ska nog gå bra :) I helgen ska vi fira att mina (styv)farföräldrar har varit gifta i 55 år. Det tycker jag är ganska häftigt. Och på söndag ska jag antagligen äta middag ute med älsklingen och hans mamma.

Nu väntar jag på att lilla Fny ska komma hit och äta lunch med mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback