Träna träna träna

Jag var inte ledig idag visade det sig, jag hade två dansklasser på eftermiddagen men det känns inte som skola så jag vet inte riktigt om det räknas...

Först var det balett från halv två till tre. Det var jätteroligt och det kändes mycket bättre än förra veckan. Jag tror att jag börjar få koll på mina höfter mer och mer. Tricket är liksom att tänka lyft hela tiden och hålla magen och det går mer och mer av sig självt. Vi fick göra hopp till End titles låten till Pirates of the Carribean, man blir så himla taggad då så det gick hur bra som helst.



Efter baletten så hade jag en klass som heter improvisation och komposition där vi fick göra en massa improvisationsövningar som var väldigt roliga och givande. Vi fick improvisera i grupp och visa upp för de andra och det kändes som att det gick väldigt bra.

När jag kom ut från dansklasserna såg jag att jag hade ett missat samtal. Det var Marie som ville powerwalka med mig. Så efter middagen så bar det av till spåret, där gick vi 2,5 km i rask takt. Det kändes dock lite kort så efter det vandrade vi runt i ungefär en timme och pratade. Mycket trevligt! När vi skildes åt så sprang jag hem en knapp kilometer så att jag kunde stretcha lite extra när jag väl var hemma.

Nu har jag duschat och käkat en nektarin, håller på att kurera mitt hår som blir så slitet av allt duschande. Jag köpte en hårinpackning från Björn Axén som de i butiken sa skulle vara väldigt effektiv så vi får se hur det är med den saken.

Nu väntar jag på att min älskling ska komma hit så att vi kan få en mysig kväll tillsammans. Jag har nämligen sovmorgon imorgon så det passade ju bra att han kom hit :)

Imorgon har jag modern dans och jazz att se fram emot! Yay!

Kommentarer
Postat av: Marie

OJ vad duktig du va som sprang hem :)!



Nästa gång får vi ta en riktig power wlak runt sjön :).

kram kram

2008-09-05 @ 09:11:59
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback