Begravning

Idag är en vacker dag. Solen skiner och det börjar grönska ute. Jag har varit på begravning. Den var fin och det kändes som ett fint avslut på en lång livstid. Det var kul att träffa Benita och Sebastian igen, det var ju så länge sen sist. Benita hade två barn, en son på 4 år och en dotter på 9 månader. Kanske kommer jag träffa dem fler gånger i sommar. De sa att de skulle hålla till på Ingarö lite mer nu och jag hoppas på att hinna vara där några helger och kanske en tid under sommaren och bara vara.

Ikväll väntar dansen och sen kommer Felix hit, kanske hittar vi på något eller så blir det House-kväll. Imorgon kväll är det jobb som gäller och på söndag ska Felix åka dit han ska göra lumpen. Själv ska jag repa inför showerna nästa vecka. Hela nästa vecka består av repetitioner inför premiären på fredag och veckan efter är det också repetitioner inför showerna den helgen. Det är mycket jobb men värt det eftersom att det är så kul.

Snart dags för mellanmål så jag orkar med dansen :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Tammi delade aldrig ut några lappar så jag har ingen till dig :/



Vad bra att begravningen var fin. Det är bara så hemskt med dom.



Gud va kul jag skulle vela se showen går det bra? :)



Puss och kram Linda Trevlig Valborg!<3

2009-04-29 @ 21:54:10
URL: http://www.heloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback