En härlig kväll

Stort tack till Stina som igår hade fixat och donat hur mycket som helst inför festen. Jag hade en jätterolig kväll och det hoppas jag att Stina hade också. Bilder kommer senare idag.

Nu måste jag städa för här ser ut som kaos. Jag har kommit fram till att det aldrig lönar sig att göra saker halvdant för det resulterar i att man måste göra om senare. Som nu när jag måste storstäda min garderob för att kunna städa mitt rum för att jag inte kunnat lägga in kläder i garderoben eftersom att den har varit kaos. Suck. You learn as long as you live.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag hade super kul! Och du och Felix var så fina :) Jag tittade igenom bilderna i morse och era blå ögon blev om ännu blåare till den gröna kontrasten. Super fint!



Krams

2009-04-05 @ 18:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback