Lördagsnatt



Det är dags för mig att sova nu. Annars blir det lätt så att jag tänker för mycket.

Jag blev så jävla arg idag. Det är inte okej att behandla någon så. Och skyller någon på hans kultur så smäller jag till någon. Jag tror inte på att kulturer tillåter kränkning. För det var faktiskt det det var, kränkande. Jag ska prata med någon om det här för det får inte hända. Inte mig, inte någon.

Det positiva är att jag fått en vän till. Hon är en fin tjej. Jag är glad för det. Det är de viktigaste när dagen är slut. Vännerna.

Funderar över rubriken. Det känns som lördagsnatt men kanske är det söndagsnatt när det handlar om natten till en söndag?

Nu tror jag att jag hamnat där. Där jag tänker för mycket. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback