Party party

Har precis kommit hem efter en rolig kväll på stan med tjejerna från högstadiet och några andra mysiga personligheter (den enda som saknades var min älskling). Det var studentskiva på Blue Moon Bar och den var hur lyckad som helst :) Roligt!

Nu när jag kommit hem har jag druckit en massa vatten (inte för att jag druckit utan för att vi dansade järnet) och stretchat. Det kanske låter knäppt men det var jätteskönt eftersom att vi dansade så mycket och jag vill inte bli helt stel till imorgon. Dessutom så hjälper det mig att slappna av så att ajg kan sova bättre :)

Imorgon är det lockingklass med Oscar's ladies (hehe) och sen bär det av till berga en snabbis där det är party. Sen ska jag hem och sova innan det är dags för show-premiär på fredag! Vi ska kicka ass då :D

Kommentarer
Postat av: Marie

Show?

Kram

2009-04-30 @ 09:29:48
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback