Locking...

Jag blir så trött på lärare! Eftersom att jag var på begravning i fredags så kunde jag inte vara med på lektionerna i skolan där vi skulle fått ett häfte inför nationella provet i engelska nu på måndag. Därför skulle min lärare ge ett extra häfte till en tjej i min klass så att jag kunde få ett och allt skulle lösa sig ändå. Igår fick jag veta att hon inte fått något sådant häfte och när jag mailar min lärare och frågar så svarar hon att en annan lärare delat ut häftena. Den andra läraren visste dock inte att min kompis skulle tagit ett till mig och min kompis visste inte exakt vad det var för häfte jag skulle ha så nu har jag plötsligt inget häfte. Suck suck suck säger jag bara...

Det var nog bra att jag stretchade igår för mina muskler på baksidan av låren är stenhårda och alldeles ömma idag (haha vad gjorde jag igår egentligen???). Men med lite uppvärmning och stretch så ska det nog lösa sig :)

Som ni kanske vet har jag varit lite småskadad på senaste tiden (höfter och rygg) så jag har inte kunnat träna och stretcha ordentligt på rätt länge men igår så bestämde jag mig för att värma upp, köra lite styrkeövningar och stretcha lite försiktigt. Döm om min förvåning när jag nästan kommer ner i spagat på båda benen. Hur gick det här till undrade jag men är ganska nöjd ändå :)

Nu väntar jag på att mamma ska jobba klart för vi ska ut och gå i det fina vädret innan det är dags för mig att sticka till repetitionerna ikväll. Locking för hela slanten :D

Det här är locking och popping på hög nivå! I första delen så dansar nr. 1 och 3 popping och nr. 2 och 4 locking för den som inte vet skillnaden :)


Kommentarer
Postat av: Marie

Nix, hade jag ingen aning om. När är det nästa helg?

Kram

2009-04-30 @ 17:15:42
URL: http://mkohler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback