Fröken duktig

Idag har jag och mamma varit på IKEA utställningen på Liljevalchs. Det var roligt att se och läsa om IKEA genom åren, mycket kände man igen men en hel del var nytt för mig. Roligt roligt!
Sen åt jag och mamma en god lunch på Restaurang Stallet som ligger mellan Tekniska museét och Etnografiska museét. Jag åt en väldigt god grekisk sallad och mamma en fisk som också såg god ut.

När jag kom hem så var det dags att träffa svägerskan för en liten joggingtur. Vi sprang ca 4,5 km och gick dryga 2. Det tycker jag var väldigt bra jobbat och jag är stolt över Marie som kämpade på bättre än nånsin :)

Nu håller jag på att baka blåbär/valnötsbröd men det kommer antagligen ta hela natten för det ska jäsa typ tusen timmar men det är väl bara bra antar jag. Jag måste ändå sova länge imorgon eftersom att jag ska jobba sent och då måste jag vara pigg.

Om brödet blev bra eller ej får ni veta senare, nu ska jag gå och kolla till det så att det inte tar över hela köket som en jättestor amöba :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback