I mitt hjärta för evigt



I mitt hjärta finns alltid minnena av oss och den lyckligaste tiden i mitt liv. Tack för allt Du gav, allt jag fick och allt vi hade tillsammans. Önskar Dig bara gott och all lycka i världen för det är Du värd. Du är än vackrare på insidan än på utsidan och bättre människa har jag sällan träffat. Min största önskan är att få ha Dig som vän från och med nu och för evigt. Så många gånger har Du räddat mig från mörka stunder och tusen gånger fler tagit mig till nya höjder jag inte visste fanns. Dig evigt tacksam!

I mitt hjärta finns alltid Du, din Linda

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men åh, varför? :( vad är det som har hänt?

2009-08-09 @ 23:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback