Sällskapssjuk!

Idag har jag varit i Täby och köpt riktigt snygga underkläder :) Jag fick med mig Påntus som sällskap också så det var trevligt. Vi ses alldeles för sällan även fast vi har riktigt kul ihop.

När jag var i centrum fick jag syn på riktigt galet snygga skor på Zara. Jag vill ha! De var riktigt höga, svarta med remmar och nitar. Mums!

Sen satt jag hemma och hade tråkigt...


Efter middagen så städade jag och plockade fint på mitt rum. Sen kom Fanny och vi tog en riktigt lång och mysig promenad i mörkret :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej! Du, jag har fått förhinder på söndag. Svärföräldrarna får besök av en tjej från japan, fast de inte är hemma, så vi ska delvis hämta och visa henne runt. Är du ledig på måndag istället?



Kram Stina

2009-08-22 @ 09:59:56
Postat av: katarina

jag har också handlat :D fast ridgrejer och ett par skor.. jag blir så fattig :(

2009-08-23 @ 16:27:29
Postat av: Hanna

Man skär de i tu o sen äter man stjärngegget med sked typ :D ASGOTT!

2009-08-24 @ 15:20:14
URL: http://hannaeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback