Singel

Det känns konstigt att säga det men nu är det ju sant. Jag är singel.

Att vara singel är tydligen bra för det sociala livet. Sen jag och Felix gjorde slut har jag haft fullt upp med att träffa folk och göra grejer vilket har varit roligt. Jag har bland annat varit och kollat på fritidshus, haft två lunchdejter (med vänner), tränat med Marie, varit på stockholms kulturfestival och legat uppe hela natten och snackat med en gammal vän om allt mellan himmel och jord. Det sista ledde till att jag bara fick två timmars sömn och är därför helt slut nu (men ändå av någon anledning så har jag inte gått och lagt mig...) men det var det värt :)

Snart är det 2½ men och sen blir det läggdags. Imorgon ska jag och mamma till Liljevalchs och kolla på IKEA-utställningen, ska bli kul och intressant. Om det får ni veta mer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback