Vart tog den vägen?

Det blir så konstigt när man jobbar natt. Hela helgen bara försvann eftersom att jag jobbade 16 timmar i lördags. Så jag kom hem vid sextiden i söndags morse, gick och la mig vid halv sju och vaknade strax före tre. Då var hela helgen borta. Sen fick jag avsluta helgen med att åka halvvägs till Norrtälje och bogsera hem mamma och roger som fått motorhaveri mitt på motorvägen. Då var jag inte hemma förräns vid 9 och då var det dags för middag, ett varmt bad och sen var det läggdags. Dock svårt att somna då mitt dygn var helt felvänt så jag somnade inte förräns vid tvåtiden på natten och sov riktigt dåligt.

Ikväll ska bli en tidig kväll eftersom att jag dragit på mig en förkylning som jag måste bli frisk ifrån innan jag ska iväg till Dalarna på onsdag kväll. Jag ska åka med mamma, Martin och Ulla på en fyradagars ritt på Islandshästar. Vi är 16 personer som ska flytta hästarna från ett ställe till ett annat. Det ska bli jättespännande och roligt. jag har fått låna ett par ridbyxor av Ulla eftersom att mina gamla var spårlöst försvunna, de är lite stora men funkar prima :)

Nu väntar jag på att Stina ska höra av sig för att vi kanske skulle ta en fika idag. Den som väntar på nåt gott...

 

...får en bild på mig och min nya snygga BH och ett flumfoto på mig och Fanny :)

Kommentarer
Postat av: katarina

Ohlala :D

Jag håller på att bli sjuk jag med :( Har ont i halsen, inte skönt! Men vad roligt att åka och rida på islandshästar, jag vill också :(

2009-08-24 @ 17:24:00
Postat av: Stina

Verkar som om alla är förkylda just nu. Det är så irriterande. Huvudet hänger inte med för fem öre. Hoppas du känner dig bättre till på onsdag! Så kanske vi kan ta fikan till helgen om du inte jobbar? Kram

2009-08-24 @ 17:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback