En svår och jobbig grej


Du kan så vackert sätta ord till alltihop när vi är två
Du har ett sätt att bara glömma när problemen tränger på

Du har så svårt att säga om jag ens betyder nåt för dig
Jag räcker inte fram
Men du har så svårt att vara ensam så du går till lilla mig
Och en dag försvinner jag ur dina ögon
Som en svår och jobbig grej

Jag kan känna mig bekväm i dina ögon när du ler
Men du kan säga nåt så beskt att allt blir kaos och uppochner

Jag har så svårt att veta om jag ens betyder nåt för dig
Du spelar nåt slags spel
Och det kan så lätt bli mitt fel när du ser på lilla mig
Och en dag försvinner jag ur dina ögon
Som en svår och jobbig grej


Kommentarer
Postat av: HANNA

svar: Typ ligga med honom? ;)

2009-12-14 @ 16:24:37
URL: http://hannaeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback