EN LITEN APA

Måste tipsa om en av mina absoluta favoritbutiker: MONKI! De har så himla mycket fina kläder och accesoarer så jag blir knäpp. Ett tips är att kika in på deras hemsida och bli jätteinspirerad av deras vårkollektion som är så fin. Här kommer några av mina favoriter:

Å vad jag tycker den här är fin. Tänk att ha sina prylar i den när man går till skolan i vår!

   
Vill ha ett par svarta shorts att glida runt i i sommar men skulle inte säga nej till de korallfärgade heller. Skarfen och skärpet gör sig bra som accessoarer till shortsen (:

Kommentarer
Postat av: Mathew

väskan var skit snygg :D

2009-02-11 @ 20:35:54
Postat av: Theodora

Monki är mysigt! Ska nog ta en titt på hemsidan. (:

2009-02-11 @ 20:52:18
Postat av: natasha

monki är nice, men bara sjukit små storlekar tycker jag !

2009-02-12 @ 10:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback