DÖD ÅT MIG

Så känns det i hela min kropp just nu. Som att om jag la mig i min säng och somnade så skulle jag aldrig vakna mer. Jag är helt slutkörd, har dansat fyra och en halv timme den här eftermiddagen/kvällen så nu finns det ingen energi kvar. Streeten var hur rolig som helst, Thomas har verkligen spicat upp sina lektioner ordentligt. Grymt!

Efter streetklassen var det balett. Jag var så trött att det inte var en överdrivet utvecklande lektion men eftersom att det var första klassen för terminen så gick vi mest igenom nya övningar = bra för min sega hjärna.


Mina inbjudningar borde ha kommit fram idag så nu väntar jag bara på svar :)

Kommentarer
Postat av: Theodora

Fick min idag! Så söt! (:

2009-01-21 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback