En dans på rosor

Å vad det var roligt! Att dansa är nåt utav det bästa jag vet. Att dansa för Katarina är en sån energikick. Jag kommer att somna med ett leende på läpparna ikväll. Det var så himla jobbigt men så sjukt roligt. Jag ska ta en extra klass för henne på fredag så det ser jag fram emot redan nu. Å det bästa av allt är att vår grupp inte slagits ihop med den andra gruppen! Yay! De är inte alls lika duktiga så det hade varit tråkigt, det blir så svårt när man är på så olika nivå i en grupp så det är jätteskönt att vi fick behålla vår grupp.

Nu ska jag duscha och sen är det läggdags. Sovmorgon imorgon men man måste ju ändå få sina timmar för att orka med. Har tre dansklasser imorgon så energi kommer helt klart att krävas. Godnatt!


"Döm inte efter det du tror utan efter vad du vet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback