Godmorgon världen!

NU tror jag att det är dags, dags att väcka den björn som sover. Och finns det någon bättre dag att väcka bloggen till liv igen än idag? Idag är en historisk dag, Barack Obama har precis svurit presidenteden som USAs första svarta president. Det känns verkligen som ett steg i rätt riktning, alla är vi jämlikar på denna jord. Nu får vi bara hoppas att han kan nå upp till de skyhöga förväntningar som amerika och världen har byggt upp. May God be with him!


Nu ska jag gå till terminens första dansklass på sway!

Kommentarer
Postat av: Marie

Välkommen tillbaka!

Riktigt jämlika är vi väl inte riktgit men många jobbar på att vi ska bli det iaf.



Känner mig ärad att få vara med o pryda din blogg.

Du, jag o Donkham, viken trio :)!

Dansa lugnt!

Kram





ps. jag ska prova ett pass afrodans på Njoy på tisdagar -hahaha. Men nu är jag sån tandvärk s de får bli nästa tisdag! ds.

2009-01-20 @ 19:59:33
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: Theodora

Nu vill jag se mer privata bilder på bloggen än förut, det gör det hela så mycket roligare sötnos! (: Välkommen tillbaka!

2009-01-20 @ 20:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback