IDAG SKA JAG BLI KNÄCKT - VILKET ÖDE!

Japp så är det. Klockan tre så har jag tid hos naprapaten som förhoppningsvis kan göra något åt mina höfter. Som det är nu så kan jag inte lyfta benet över 90 grader för då knakar och hoppar det i höften och hela ryggen. Då blir det inte lätt att dansa och försöka hålla placeringen inte.

Nu ska jag försöka skriva en uppsats om hur man med statens och riksbankens medel kan komma ur/dämpa en lågkonjunktur och vilka problem som finns med dessa medel. Sen ska det bära in till stan där jag ska köpa footundeez så att jag kan dansa barfota utan att slita sönder fötterna när jag snurrar :)


Så här ser de ut. Undersidan är i skin = man får fäste och kan snurra. Yay!

Kommentarer
Postat av: natasha

hoppas det går bra med knäckningen:)

eller bra och bra, så smärtfritt som möjligt :) kul att du kommenterar så mkt på min blogg <3 puss

2009-01-30 @ 11:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback