TÄNKTE TATUERA MIG

Å vad det finns mycket man vill göra, just nu känns det dock som att mitt liv är så himla inriktat på kropp och utseende. Jag vill sätta in löshår, fixa naglar och tatuera mig. Dessutom tränar jag som en galning, i och för sig för att det är roligt men när man står fyra timmar om dagen och stirrar på sig själv i en spegel så är det svårt att inte försöka eller åtmistone vilja se bra ut. Jag kan inte påstå att jag mår dåligt över det (än?) men en utseendefixering kan väl aldrig vara bra? Det är så sorgligt att hela vårt samhälle är uppbyggt så att man måste vara snygg för att vara någon och då borde man väl inte vara med och spä på det hela. Men det är ju så svårt!

Hur som helst så vill jag väldigt gärna tatuera mig men jag har inte helt och fullt bestämt mig för exakt vad, exakt vart så det får vänta (dessutom kostar det pengar och jag = pank!) Men det hindrar ju inte mig från att drömma så jag googla runt lite och hittade de här mer eller mindre vackra tatueringarna:



Någon som vill dras med den här resten av sitt liv???



Hur cool är inte denna?




Den här tycker jag är jättefin. Vilken blir din favorit?

Kommentarer
Postat av: Flisan

Sv: Åh, tack linda. det känns skönt att läsa de du skrev till mig. blir så glad! Jag känner mig inte så stark just nu.. har rätt jobbigt måste jag själv erkänna.. Men bara att du sa att jag kan alltid luta mig på din axel om det skulle behövas gör mig varm, tack! Desamma till dig hjärtat. kram på dig<3

2009-01-26 @ 22:27:04
URL: http://beautifulthing.webblogg.se/
Postat av: Stina

oh, jag gillade tungan riktigt mycket! Men det lär ju påverka smaklökarna att tatuera sig så där? :P



Den här butiken med billig hårförlägning ligger två tvärgator bort från taj mahal. Om du står vid taj mahal och börjar gå mot t-centralen så tror jag det var andra till höger. Butiken ligger ett halvt plan under marknivå så håll blicken lågt :)

2009-01-27 @ 09:46:20
URL: http://artofecho.wordpress.com
Postat av: Felix

Tack för att jag får använda din bild Gumman!

Jag älskar dig<3

2009-01-27 @ 23:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback