WALL-E

Skulle kolla på filmen WALL-E men min dator är så himla dålig att det bara hackar så det blev ingen film för mig :( Istället så har jag surfat runt och spanat in priser på hårförlängningar. Jag tycker att det skulle vara snyggt att ha långt hår men mitt egna växer ju så långsamt. Dessutom vore det coolt att prova på. På de flesta salonger tar de mellan 3000-8000 kronor för en förlängning men det har jag ju inte råd med. Men så hittade jag en tjej som gör förlängningar för 1500 kronor så det kan ju vara värt att kolla upp :)



Vill ha lika vackert hår som Rapunzel, då blir jag vacker som en ängel.

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är vacker som en ängel!

Btw så har min bild av änglar inte så långt hår ;).

Prata med Stina o hör vart hon köpte sitt hår.

kram

2009-01-24 @ 00:55:48
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: Theodora

Wall-e är en av favoriterna.. helt klart, inga frågetecken.

2009-01-24 @ 18:35:11
Postat av: Stina

Ett tips är att köpa löshår och sätta i med klips. Det finns en butik på en tvärgata till drottninggatan som säljer billigt hår. (kommer inte ihåg namnet på den tyvärr) Priset varierar beroende på längden, allt från 400-600kr. Då får man iof sy på klipsen själv men det ska inte vara speciellt svårt. Du kan säkert köpa håret och limma också men det finns ju en risk att det inte blir lika bra då...

2009-01-26 @ 13:33:22
URL: http://artofecho.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback