Lindas lekstuga

I mitt hus råder totalkaos och mina föräldrar har ändå bara varit borta några timmar. Diskbänken är belamrad med grejer (visserligen så är min andel ytterst liten men ändå), jag har lekt med vatten på verandan och klättrat runt med en blomspruta i ena handen och kameran i den andra i trädgården. I min säng ligger det en massa prylar och choklad och kakor och filmer och böcker. Osv.

Den här veckan kommer Lindas lekstuga att råda hos mig :D Det är ju sommar och folk är bortresta men jag jobbar tyvärr. Så för att underhålla mig själv så har jag timat nog fått en liten inspirationskick att fota och teckna och läsa och måla :D

Ikväll tänkte jag nog dra ut på en roadtripp till ett naturreservat vid havet och försöka fånga solnedgången på bild. Vi får se hur det går med den saken.

Idag har jag lekt med att fota vatten vilket här jättesvårt. Här får ni ett smakprov på det:



Och så har jag laddat ner två bildredigeringsprogram och lekt litegranna med grunderna i dessa och redigerat några bilder från Martin och Rebeccas bröllop för några veckor sedan, Såhär blev resultatet:


Anledningen till detta är att jag funderar på att göra någon form av foto-projekt i trean och då är det ju bra att kunna litegranna i alla fall. Jag vet dock inte vad för ett projekt det skulle kunna tänkas vara men om någon ha ren idé eller ett tips angående projektarbeten så bring it on.

Alla som vill är välkomna att delta i Lindas lekstuga under veckan, bara att höra av sig! :D

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej, vad kul att höra ifrån dig :) Vad är det för tjej som du känner som ska till Kalmar. Är hon härifrån?

Lycka till med fotografering av solnedgången ikväll!



Ps. Ring om du känner för att stretcha någon dag? :)



Krams

2009-07-12 @ 21:38:15
Postat av: Katarina

Åhå, du är värsta esteten ju :D och vad är det som händer? varför är du ensam osv? ;o

2009-07-15 @ 19:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback