Lördag?

Jag är så förvirrad över vilken dag det är just nu. Jag jobbar konstiga tider och är ledig konstiga dagar. Nu är jag ledig två dagar så det borde vara fredag idag men å andra sidan var det fredag igår och då var jag ledig så min slutledningsförmåga säger mig att det borde vara lördag idag.

Jag och Marie var och såg The Proposal här i veckan. Den var bra. En riktig tjejfilm med lyckligt slut som man fick sig en hel del goda skratt av. Helt klart sevärd :)

I torsdags kväll efter jobbet tog jag bilden och åkte till min kära far ute på Ingarö och spenderade natten där. Det var trevligt.

Jag har fullt upp här hemma med att försöka hålla alla mammas blommor vid liv här i hettan. Jag tycker att de ser slokiga ut hela tiden och jag vet inte om jag vattnar för mycket eller för lite för hur jag än gör så ser de bara ledsna ut. Inga gröna fingrar här inte!

Nu blir det House och Scrubs-kväll för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback