Marathon

Jag vaknade i morse av att det ringde på dörren, jag kastade mig upp för att öppna men när jag gjorde det så var ingen där. Underligt!

Idag har jag legat i min soffa hela dagen och kollat på Scrubs. Jag känner mig jävligt slö men det var det värt för det var nice. Ibland får man ha slappar-dagar tycker jag och idag var en sån dag. Det har ju ändå bara varit kasst väder och jag kände inte för att städa.

Imorgon måste jag dock städa tyvärr. 10 dagar går fort och snart är mamma & co hemma igen och då måste jag ha städat och rensat och gjort plats för syster & co som ska bo i mitt rum när de är här. De har ju lilla bebisen nu som måste få plats någonstans och då är det bekvämast för alla om de håller till i mitt rum eftersom att det är störst och mest avskilt. Men där är kaos just nu så det måste städas.

Egentligen så vill jag träna men det är så trist at göra sånt ensam så jag sitter kvar här i soffan istället. Skickade iväg ett sms till Marie i morse men fick inget svar :(

Jag undrar när Felix å grabbarna kommer hem, tror att det kan vara imorgon men jag vet inte vilken tid. Och jag har försökt ringa till Felix men kommer bara direkt till röstbrevlådan så inget svar där. Hoppas de har det bra i all fall.

Nu blir det läsa en bra bok för min del (Snabba Cash) och en god sallad till middag lite senare.
Hoppas på sol imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback