Solen går upp

Solen går upp om mindre än en timme och jag har inte gått och lagt mig än. Jag skulle ha jobat till 21 ikväll men det hade tydligen varit någon fotbollsmatch idag så det var hur mycket folk som helst så jag var tvungen att stanna kvar extra länge. Fyra timmar.

Sen så skjutsade jag hem en kompis från jobbet också ända ut till vallentuna. Där var det mörkt, kallt och ensamt. Jag trodde aldrig att jag skulle hitta därifrån. På något alldeles magiskt sätt så gjorde jag det i alla fall och nu är jag i tryggt förvar här hemma.

Jag har en ny favoritlåt. Lars Winnerbäcks Hjärter Dams Sista Sång. Den är underbar! :D

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp för att jobba imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback