7 Juni

Nu har jag varit och röstat med mamma och så gick vi ett varv runt sjön på 6 km när vi ändå var igång :) Har du tagit ditt ansvar och röstat idag? Annars så är det dags att pallra sig iväg nu!

Sen så ringde jag min syster-yster som inte har klämt ut någon bebis ännu och bestämde att jag ska försöka få tag i en biljett till göteborg och åka ner imorgon för att hålla henne lite sällskap :D Så nu hoppas jag att bebisen håller sig inne tills jag kommit ner i alla fall. *Glad*

Nu ska jag åka och jobba snart och sen blir det budgivning på tradera. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad roligt! Hälsa så mkt från oss!



kram





ps. jag använde solskydd i måndags, hihi, olja med #2 från Thailand, mohahaha!

2009-06-07 @ 19:35:18
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: Giselle

visste inte att du bloggar

2009-06-09 @ 19:40:38
URL: http://www.giselles.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback