Baksmällan

Jag och Felix var på bio häromdagen och såg baksmällan. En helt hysterisk komedi som jag verkligen kan rekomendera om man vill garva. Det gjorde i alla fall vi :D Och några till och med applåderade när filmen var slut.

Idag har jag jobbat på tornet. Konferenser hela dagen, roligt :)
Imorgon ska jag jobba mitt första pass med A la carté på Hamnkrogen i Stocksund. Spännande!

På torsdag drar jag, Felix, lillebror och Therese till pappa för att fira midsommar. Ska blir roligt men tyvärr så jobbar jag på midsommardagen :( Men man ska väl vara glad för det lilla och jag slapp jobba donken dagen före midsommar så det om något är något att vara glad för.

Torsdag är även dagen som jag och Felix har varit tillsammans i hela tre och ett halvt år :D Mysigt värre! Och nu är vår resa till Grekland, Ios, i sommar betald. *Längtar*

Nästa vecka drar jag, Fanny och en masa folk till Peace & Love! Party on!

Nu: Sex & The City

Kommentarer
Postat av: katarina

aaah vad länge ni har varit tillsammans :'D

2009-06-17 @ 13:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback