En midsommarnattsdröm

Midsommar

Idag ska jag, Felix, lillebror och Therese åka till min pappa och fira midsommar. Det var länge sedan vi var där på midsommar, eller där över huvud taget så det ska bli mysigt. En massa grannar och vänner kommer också att vara där så det ska bli helkul.
Vad ska du göra i midsommar?

Idag skulle jag ha jobbat men det är inte så kul väder ute så det behövdes inte. Min chef på donken däremot är den fräckaste jag vet! Han ringde igår och frågade om jag kunde jobba idag, jag svarade nej eftersom jag skulle jobbat på hamnkrogen. Idag såg jag på vårt internetschema att han lagt in mig ändå!!! Men jag kan ändå inte jobba den tiden så han kan ta sig.

Nu önskar jag mig soligt och varmt väder!
Glad midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback