ABSTINENS OCH ÅNGEST

Jag har shoppingabstinens och ångest. Jag måste spara pengar till sommaren som ni alla vet och därför försöker jag att inte shoppa så mycket nu när det fortfarande är vinter och bara äckligt väder. Så att jag kan köpa fina vårkläder snart. Jag har spanat in ett jättesomrigt linne från Bik Bok som jag så gärna vill ha. Och på Din Sko har de hur mycket snygga sommarskor som helst. Vill ha! Vill ha! Vill ha! Dyrare affärer än så vågar jag inte gå in i med risk för att bli kär i något jag absolut inte borde köpa.

Från och med nu, bara vår/sommarkläder! (Jag tror att det hjälper våren lite på traven också) :)



Här är linnet som jag tycker är så somrigt och fint. Det jag egentligen vill ha är mer aprikosfärgat men det fanns ingen bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback