APRILVÄDER

När jag satt på sista lektionen i skolan och tittade ut så var det totalt kaos ute. Snö, blåst, kyla, Usch usch usch -tänkte jag. Fem minuter senare så hade det slutat snöa och solen tittade fram, Oj vilket aprilväder -tänkte jag. I mars, så konstigt!

Imorgon är det våffeldagen men jag tror att vi planerar att tjyvstarta med våfflor här hemma redan idag. Gott gott tycker jag men jag tror att jag måste ta och gå på en extra dansklass idag som lite kompensation för alla gottigheter jag ätit på senaste tiden (och sen så är dansen dessutom sjukt kul).

Imorgon är det lön och så ska jag boka fannys och mina biljetter till borlänge i sommar :) Dessutom ska jag börja inhandla lite prylar till maskeradfesten också.

Nu kom roger med världens största kartong som tydligen ska innehålla vår nya eltandborste. Hm undrar hur stor den är egentligen?

Haha den var inte så stor inuti, mest papper... Nu ska den laddas och så får vi se ikväll om den funkade bra.

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag vet GALET väder :o

2009-03-24 @ 21:24:53
URL: http://www.heloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback