DANCE IS RELIGION

Åh vad jag älskar att dansa. Dansa dansa dansa! Det är underbart! Dans är min religion och Kajsa min Gud och jag är helt frälst. Hela klassen var helt underbar och det känns som att jag utvecklas varje lektion. Jag kunde verkligen jobba på mitt uttryck idag och det är bra eftersom att det kommer behövas på examinationen på måndag.

Efter dansen följde en galen åktur i Tildas lilla bil. Den var helt klart inte gjord för fyra personer. Baksätet var nog egentligen bara en kuliss för trångt var det. Och ena framsätet åkte fram och tillbaka som rena rama berg-och-dal-banan. Galet roligt!

Kommentarer
Postat av: Felix

Vad glad jag är för din skull älskling! Så himla bra att du har hittat något som passar dig så perfekt. Vi hörs imorgon! Sov gott gumman! Jag älskar dig <3

2009-03-04 @ 23:59:55
Postat av: Marie

Underbart med en sån passion!!! Hejar på dig!!!

Men bilresan lät inte allt för säker, haha. Ta hand om dig.



puss o kram

2009-03-05 @ 07:09:01
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: Stina

Dans är verkligen frigörande, kul att du hittat ditt sätt att uttrycka dig :)



Sen vill jag bara tacka för din kommentar i min blogg! Skönt att någon förstod vad jag menade. =P

2009-03-05 @ 08:57:15
Postat av: Freyja

Åååh! Linda vad härligt att se denna kärlek :)

Yey! Jag blir så glad av ditt inlägg!! :D :D

2009-03-05 @ 11:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback