GODMORGON

Vaknade för någon timme sedan eller två och upptäckte att det läckte in en massa vatten i mitt badrumsskåp och att en massa saker var förstörda så det var bara att slänga. Nu är det fixat och jag  fick badrumsskåpet städat på köpet :)

Igår var det 30-årsfest för min bror och det var roligt. Massa god mat, trevliga människor precis som det ska vara på en fest. Idag måste jag nog ut och röra på mig dock för att kompensera lite :P

Idag har det gått en vecka på mitt livsprojekt med tema hälsa och ekonomi. Det har gått ganska bra tycker jag. Jag har satt upp en bra budget och en massa mål för vad jag ska spara till. Jag har också varit nyttig hela veckan förutom igår som blev min "syndiga" dag. Det här kommer nog att fungera!

Som belöning för att jag varit så duktig den här veckan var jag och Felix på bio i fredags och såg Män Som Hatar Kvinnor. Jag tyckte att den var väldigt bra. Jag var tveksam till att se den eftersom att jag läst boken och trodde att jag skulle bli besviken på filmen men den var riktigt välgjord :)

I veckan kommer bilderna som Stina tog på oss! Ska bli riktigt spännande att se. De kommer upp så fort jag fått dem :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Satt precis och tänkte "linda borde nog uppdatera sin blogg snart.." och så gjorde du det, hehe. (; Kul med bilder, skicka! Och dem från pontus också.. sega klubben. (;

2009-03-08 @ 13:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback