MONGO

Min blogg ser helt fucked-up ut just för tillfället men så får det vara för jag orkar inte mer!!! Det blir ändå bara fel så jag pausar lite.

Igår blev det film, Madagaskar 2 men jag somnade så det blev inte hela. Får se klart den ikväll eller någon annan gång.

Idag satte jag och mamma igång hälsodelen av mitt livsprojekt. Vi gick en promenad på nästan tre timmar runt halva Täby. Det kändes skönt. Jag har dessutom ätit nyttigt hela dagen. För att kunna hålla koll på ekonomin har jag lagt upp en budget, en sparöversikt och ett dokument där jag kan föra in mina inkomster och utgifter. Jag måste från och med mars spara minst 2000 kronor varje månad för att ha råd med både greklandsresan och festivalsommar.

Jag har inte pluggat på hela lovet och knappt dansat alls men imorgon får jag ta nya tag med lite lärarledd hjälp förhoppningsvis. Mycket att göra men jag tror jag jobbar som bäst under press.

Gaaah! Jag blir så trött på schemaläggaren på mitt jobb! Han har fortfarande inte ändrat mitt schema fast jag sagt till tusen gånger. Jag skulle jobba ojämna helger i vår men han visste tydligen inte vad det betydde och la mitt schema så att jag ska jobba jämna helger istället vilket jag inte kan.

Nu måste jag tydligen laga mat...

Kommentarer
Postat av: Julia

Men gumman då din blogg ser ut, toker! Kanske ska pröva att välja en ny stilmall så att det typ "nollställs" och börja om kodningen från början? Även fast det är lite jobbigt det med. Kanske kan hjälpa dig att designa lite om du vill!

2009-03-01 @ 19:56:52
Postat av: Marie

Stans snyggaste blogg med oss två på headern, kan inte bli bättre, mohaha!



Jobba jämna helger går ju inte, ni ska på 30-års fest på lördag.



Ta vara på loven för det kommer aldrig tillbaka miss them



ok, hälsatema.. jag ska alltså vara nyttig o träna? Kommer aldrig funka med allt i skolan just nu men jag kan försöka o tänka på maten..



kram kram

2009-03-01 @ 20:32:38
Postat av: Linda till Julia

Ja, jag vill jättegärna ha hjälp med desigen! Du är så himla duktig :)

2009-03-01 @ 21:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback