NEJ! NEJ! NEJ!

Jag kommer att sakna dig så mycket. Det känns hemskt och overkligt att du ska dö. Att du inte ska finnas här mer. Inte finnas på denna jord. Att du inte kommer sitta i ditt fönster och läsa en bok eller gå runt i trädgården och plocka bland alla dina fina blommor nästa gång jag kommer för att hälsa på. För det blir ingen nästa gång, så länge du lever kommer du aldrig att komma hem igen. Det kändes som att du aldrig skulle försvinna, du har ju alltid funnits här. Ända sen jag var ett litet barn och sprang barfota i dina rabatter, drack saft och åt bullar i din hammock och gick och badade på stranden vid stenen. Så länge jag minns har du alltid funnits och snart finns du inte mer. Trots att jag inte sett dig ofta de senaste åren kommer jag att sakna dig något så fruktansvärt mycket. Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Freyja

<3

2009-03-06 @ 10:24:30
Postat av: Helen

:( Vad jobbigt vännen, förstår hur du känner! I´ll be here if u want to! <3

2009-03-06 @ 18:20:42
URL: http://www.2express.devote.se
Postat av: Flisan

finns här för dig vännen<3

2009-03-07 @ 23:45:25
URL: http://beautifulthing.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback