PLUGGA PLUGGA PLUGGA OCH LITE ANNAT

Nu sitter jag hemma efter att varit i skolan och gjort en muntlig examination. jag ska fortsätta med pluggandet men först måste jag äta lunch. Jag är fruktansvärt hungrig men inte sugen på någonting alls. Jag hatar när det händer!

Senare ikväll ska jag dansa :) Det hjälper alltid att ha något att se fram emot när man ska plugga. Jag får se det som min belöning.

Min söta vän Fanny ringde mig idag och berömde min dans igår och jag blev så glad :) Det påminner mig om vilken tur jag har det som är omgiven av så mycket underbara vänner. Se bara på alla kommentarerna från gårdagens inlägg. Ni anar inte hur glad jag blir när ni kommenterar. Jag blir sååååååååååå glad *visar med armarna* ;)

Inatt drömde jag att det snöade och när jag vaknade så var det tokmycket snö. Jag drömde också att min kompis Julia var gravid med tvillingar men jag hoppas att inte det också var en sanndröm...

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så knäpp Linda, haha! Än så länge blir det nog inga barn men absolut, tvillingar kanske vore något i framtiden? (;

2009-03-05 @ 12:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback