STRESS + PRESS = BRA?

Sitter i skolan och pluggar som ett as. Hur kommer det sig att vi oftast gör ingenting och sedan så kommer allt över en samtidigt? Jag brukar ju vara expert på att skjuta upp saker och ting men nu är det faktiskt inte mitt fel. Fredagen innan lovet kom alla lärarna med en massa uppgifter och nu sitter man här med papper upp till knäna och stresskriver ihop en massa uppsatser och loggar och diskussioner och muntliga seminarier och jag vet inte vad. Men men det löser sig väl som vanligt. Jobbar man inte lite bättre under press så säg?

Kommentarer
Postat av: Johanna

håller med dej ! dom tror att dom kan slänga på en en massa grejer sådär och tycker att man ska plugga på lovet !?

2009-03-04 @ 11:12:17
Postat av: Helen

så sant så sant! Jag tror att det har lite med vårat sätt att arbeta i projektform att göra också.

2009-03-04 @ 11:15:57
URL: http://www.heloni.devote.se
Postat av: Marie

stress är väl aldrig bra???

men o andra sidan är jag en sån som alltid är ut i för god tid..



puss o kram

2009-03-04 @ 15:31:14
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: Linda till Marie

Jag tror att stress kan vara bra ibland. Det kan göra en mer effektiv och fokuserad. Mig till exempel :)

2009-03-04 @ 19:52:20
Postat av: Marie

Men det är bara för att du är lilla-lilla syster ;) o så söt som jag kallar dig det :).



Puss o kram

2009-03-04 @ 22:09:37
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: Linda till Marie

Vad gullig du är :)

2009-03-04 @ 22:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback