TOM

Jag sitter hemma idag. Klockan är strax ett och jag har inte ens fått i mig någon frukost ännu. Idag är en riktigt dålig dag.

För dig ser allt som jag gör så lätt ut. Det är det inte. Jag stressar, sliter, jobbar men det ser du inte. För dig är mitt liv bara en lek, kanske tror du att det är som en dans på rosor men då vill jag berätta att även rosor har sina taggar. Taggar som jag lyckas trampa på gång på gång, men det är inget du ser. Sluta döm mig efter det du tror, fråga mig istället hur det är på riktigt och lyssna. Snälla döm inte när du inte vet.


Kommentarer
Postat av: Marie

kramar om

Du vet var jag finns om du vill prata eller kanske bara hänga lite!

2009-03-27 @ 14:07:45
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: Katarina

Livet är hårt när det inte är mjukt :) Men du är en tapper kvinna!

2009-03-28 @ 12:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback