Trött

Jag är så himla trött idag. Jag tror att det beror på att jag var hos kiropraktorn i morse. Jag blev såhär trött efter förra besöket också. Stackars kroppen blir alldeles chockad när doktorn håller på och knäcker och drar och sliter.

Just nu borde jag plugga men jag orkar faktiskt inte så det struntar jag i.

Läste ni DN idag? På familjesidan så var det en intervju med Natta som går i min klass :) För att hon fyller år snart.

Det är reklam på tv och det suger ju, det suger också att det alltid är reklam på alla kanaler samtidigt. Men är det inte typiskt när det är samma reklam på flera kanaler samtidigt???

Ikväll blir det dans om jag orkar. Kanske tittar jag bara på eller så struntar jag i det och stannar hemma och sover istället. Jag får ju ändå veta på fredag det jag ska få veta idag. Jag får se helt enkelt.

Mamma kom precis hem med shampo och balsam till mig :) Tack!

Nu ska jag äta middag. Lax, nyttigt och bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback