Jag är ganska bra

Efter någon timmes slit har jag lyckats komma en rejäl bit på uppsatsen "Min Historia" där jag väver in min familjs historia under 1900-talet med världens och sveriges historia. Jag har lyckats komma till min födelse och inte skrivit alldeles för många sidor, vilket är beundransvärt när det gäller mig. Jag räknar med att skriva klart den under helgen och sedan maila in den för att få respons under veckan så ska jag nog klara deadline som är satt tills fredag.

Nu ska jag jobba. Men bara fyra timmar :D Det känns bra eftersom att jag är förkyld och så. Dessutom tackar jag gudarna för att det regnar för då får jag köra bil till jobbet och slipper cykla nu när jag mår som jag gör. Ibland ska man ha tur!

Min diskmaskin är hypokondriker!!!! Den har någon form av system som gör att den ska tjuta när någonting kommer i vägen för spolarmen så att den inte kan snurra. Men diskmaskinen har fått fnatt och tjuter jämt och ständigt istället vilket bara är irriterande...GAAAH! (Vad som är ironsikt är att namnet på diskmaskinen är Favorit, men den är inte min favorit just nu kan jag säga...)

Kommentarer
Postat av: kaka

kul att du är så duktig :/ jag har inte ens börjat på min historia, och inte läst boken xD

2009-05-23 @ 22:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback