Bilder!



Här provar jag min nya fina klänning som jag köpte på Zara igår.



Hur coolt är det inte att mina ögon är gröna ibland?



Jag har köpt en gigantisk tavla med en gigantisk sten som jag gillar skarpt :)



Och en växt och en fin, blommig vas...



...och blåbärste! som var ekologiskt :) Bredvid ligger min ring som jag köpte tillsammans med uggleväskan för någon vecka sen.



Nu sitter jag i en ny tröja under min tavla och är alldeles nöjd med att jag satt upp tavlan helt själv och även städat jättefint i mitt rum. Fanny har varit här också och snackat skit med mig i några timmar, nice!


Kommentarer
Postat av: katarina

snygg klänning :D

2009-10-06 @ 08:44:48
Postat av: Marie

Vilken snygging :)! Kommer vara het på fredag ;).



Puss o kram

2009-10-06 @ 09:44:23
URL: http://mkohler.blogg.se/
Postat av: Stina

Oh, fin klänning och underbara tapeter! Gillar lite mörkare färger på väggarna.

2009-10-06 @ 15:23:11
Postat av: H

Ska du ha den imorgon sötis? ;)vart ska vi btw, HAHA!

2009-10-08 @ 14:07:11
URL: http://hannaeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback