Födelsedags-jobba-spontanshoppas-spontanfikashelg :)

I fredags firade vi att Marcus har fyllt 20 år. Jag bakade en tårta som var god :) Det var choklad i den och jordgubbar, nalle-strössel och marsipan ovanpå. Marcus var nöjd :D

På lördagen jobbade jag tolv timmar.

Idag shoppade jag en urläcker klänning som jag ska visa för er imorgon kanske. Lite andra saker blev det med men det får ni också se sen. Den som väntar på något gott...

Det blev också en överrasknings-fika/shopping-dejt med Bruce och Marcus idag. Jag råkade hitta dem i en skoaffär i Täby och då slog vi följe.

Sen så var det en sväng till Berga och hämta upp en massa saker som jag råkat förlägga hos Eriksson i fredags, sen tanka bilen och nu laddat upp en massa fina (eller?) foton från i fredags på facebook :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback